W jaki sposób zapisałaś/eś się na teleporadę?
Jak oceniasz łatwość zapisania się na teleporadę?
Jak oceniasz zaangażowanie pracowników rejestracji podczas ustalania terminu teleporady?
Jak oceniasz terminowość realizacji teleporady?
Jak oceniasz zaangażowanie lekarza podczas teleporady w rozwiązanie problemu zdrowotnego?
Jak oceniasz dostęp do badań, których wykonanie może zlecić lekarz podstawowej opieki zdrowotnej, o ile były one konieczne (proszę pominąć, jeśli nie dotyczy)?
Jak oceniasz zaangażowanie lekarza lub innego personelu placówki w zachęcanie Cię do skorzystania z programów profilaktycznych, szczepień ochronnych, wykonania badań okresowych lub zmiany nawyków na zdrowsze?
W sytuacji - gdy w trakcie teleporady nie jest możliwe rozwiązanie problemu zdrowotnego, z którym się zgłosiłeś - jak oceniasz zapewnienie dostępności do skorzystania z wizyty stacjonarnej?
Jak oceniasz zrozumiałość przekazanych informacji dotyczących stanu zdrowia, procesu leczenia i zaleceń lekarskich?
Jak oceniasz respektowanie Praw Pacjenta, szczególnych uprawnień i potrzeb przez personel medyczny?
Jakie jest prawdopodobieństwo, że polecisz tę placówkę?